15 augusti 2017

KRONDILL

Vardagen har kommit och jag har gjort två arbetsdagar på mitt nya jobb, jag har fått en projektanställning som Fotograf m.m på ett halvår.
Riktigt spännande och nu gäller bara att få ihop vardagen.

På altanen har vi gjort en någorlunda insynsskyddad hörna, i alla fall från två håll.
Vi har köpt bambustaket från Rusta, hoppas kunna hitta en till rad innan hösten kommer.

Handlade ekologiska grönsaker från en kvinna som har odlat själv och dessa vackra dillkronor fick följa med hem, mest som dekoration.

Kram
Sandra

7 kommentarer :

  1. Så fin uteplats! Gillar verkligen kuddarna och filten - får man fråga vart dom kommer ifrån? Riktigt härlig känsla med bambustaket som insynsskydd 👍 Ha en fin dag! /Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Kuddarna
      De vita med brun rand, har jag sytt själv av en filt/matta som jag köpte i Marocko, likandande finns hos Marocko Design ( googla deras namn så hiitar du)
      De helvita är gamla och kommer från Svenska Försvaret.
      Filten är ett loppisfynd.
      Tack så mycket :)

      Radera
  2. ...och GRATTIS till nya jobbet!!!

    SvaraRadera
  3. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    SvaraRadera
  4. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra